1984-30/11-2009 <3 R.I.P

Hello!
Sitter i sängen och blåser håret. Har precis duschat av mig hästlukten..
Men min mobil luktar fortfarande stall! :D och händerna... Det är sjukt svårt att få bort högstad stall-lukten! ^^
Var ju och sa hej då till världens underbaraste häst förut.. :'( Älskar verkligen hans vinter päls , mjuk och luktar mumma. Hann att ta ett kort sen dog min kamera. :/ Inte så kul , men har ju en slinga från hans man och massa andra bilder. ^^
Aja , ska fixa mig klart och sen packa ner plugget och dra in till Norrköping och träffa Erik! :)
Vi ska plugga lite och sen ge oss ut på julklapps shopping.
Vet redan vad jag ska fixa åt mamma , men det säger jag inte eftersom hon kikar in på min blogg då och då. :P
hehe..
Skulle ha färgat håret hos Cattis idag men hon hade glömt och fullbokat.
Dåligt tycker jag när man själv sagt en tid till en..
Och orkar inte vänta längre så ska se om jag hittar nån braig hårfärg idag...
Rött eller väldigt väldigt mörk brunt.
Det är mest röster på mörkbrunt faktiskt , men tror jag är lite sugen på att testa lite rödare än vad jag har haft. =) höhö
Funderar faktiskt på vad jag ska ha på mig idag..
Men tror det blir stickade strumpbyxor med Eriks stickade tröja och kängorna ( som jag använder lite för ofta trorja.)

Aja aja aja...
Vad har ni tänk att hitta på i veckan då?  =)

Nu ska jag ta och kila..
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0