1 månad kvar till JUL! :D

Wuhi! :D Det är 1 månad eller som Simone säger 29 dagar kvar tills Julafton! :D
Mysigt! Bara jag slipper tomtarna! Tomtar är inte alls min grej. Usch för dom.
Aja är det bara jag som har jul feeli'n eller? Känns som att jag vill ta fram röda dukar och små fina stjärnor! Och att det luktar Jul som fan i huset typ pepparkakor och grejer! :D hihi
Och på söndag är det Julbord på Fiskeboda i Julita utanför Katrineholm! :D Och det öker ju julkänslan som fan! :D Massa mys.
Jag tror inte jag gillat julen så mycket som jag verkar göra iår! höhö
Aja nu ska jag och Petra ut och fiska folk som kan svara på min enkät! ;)
Vad har ni kära läsare tänkt att hitta på idag? =)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0