Shopping whit mammi .

Idag vare faktiskt så att jag inte orkade gå upp till skolan :P så jag sket i det.
Var hemma och myste för mig själv istället , mycket härligt med lite tvkikandeoch grejer...

Sen runt innan tre eller nåt så kom mamma hem och så åkte vi in till Norrköping och shoppade =)..
Blev inte så mycket faktiskt men skönt det också ibland har ju haft kvallitéts tid med mammsen :D

  •  BH - Triumph
  • Mappar hängandes i en låda - Granit
  • Lipgloss - H&M
Och sen lite grejer som är nödvändiga som typ Té , Amarettokaffe , skavsårsplåser och grejer :P.

Och så tog vi en fika på Lindahls med gottigheter som italienskglass och champange té =).


Stanna på Ica Kvantum i hageby och handlade , har kommit på att jag får mammsen och pappsen att köpa mer och mer ekoligiska varor , sånt gillar jag (Y).

Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Charlie

With Erica, with ;)

2009-03-13 @ 08:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0