Vårvårvår !

Idag är jag flum , skrattar åt allt och inget , men jag är också bra för jag åt frukost imorse , men glömde min andra frukost hemma :/.

Aja , idag började vi på våra hemsidor =) , det är riktigt kul hihi.
Ska göra en till teatergruppen i skolan också =) hoppas det blir bra.

Nu på engelskan så har jag haft nationellt prov som jag inte fick så bra på menmen det var ju bara 25% av allt så ska göra bättre ifrån mig när det gäller skrivandet och lyssnandet ;D.
Och så fick jag tillbaka min magic potion ;D

Water os wisdom
Water of might
Water of light
bring your blessings!
Fire warm , fire bright
Fire glows in the night
Fire shines like the sun
The transformation has begun!


VG för denna ganska bra gjort tycker jag ;D.

Och sen så jag har bara flummat omkring like always och gjort Ericakonst :D

Ericakonst  , fint ellerhur ? ;D Lite personlig är den iallafall :P , ska täcka hela bokhyllesidan med massa frågetecken ;D



Wuhu nu slutar jag för dagebn om 20 min ! :D
Och det är ju sol ute så jag ska tvinga med Erik ut på en promenad om det hinns i sen så att jag kan inviga mina solglasögon ute ! :D
Årets solglasögon från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0