Pirr pirr och ännu mera pirr.

Hela dagen igår gick jag runt med ett pirr i magen , jag skulle äntligen få träffa Erik igen efter 10 dagar ifrån varandra.
Pappa bytte bort jouren till Bille och körde bort mig till Erik runt åtta , jag satt och log hela vägen , i mina tankar var bara Erik.
När vi kom fram så hade familjen Larsson precis kommit hem och börjat packa in från bilen...

Men det blev det inte så mycket med för Eriks del ^^..

Blev super mycket pussandes och kel igår kväll kan jag lova ;D.
Och hela tiden pirrade det i lilla Ericas mage! hihi...

Och så fortsatte Erik traditionen att ge mig tryffel från Åre chokladfabrik.
Blåbärstryffel från Åre Chokladfabrik.


Imorse när jag vaknade (av det sjukt jobba väckarklocka Erik har) så ville jag bara ligga kvar och pilla i Eriks hår och mysa hela dan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0