Verklighetsbaserat är bäst.

Gårdagen ängnades åt massa träning , först idrotten med ett tufft pass med ben / magstyrka och sen 45 mins jogging / powerwalk  och sen lite simmning med Erik =D.
Mycket mysigt.
När vi kom hem från simhallen så var farmor hos oss , men hon stanna inte så länge iallafall inte när Erik och jag var hemma , men trevligt att se henne ;D. Vi käkade våfflor som kvällsmat innan mammsen och jag åkte in till Norrköping för att kika på förhandsvisningen av I skuggan av värmen. Killen som spela i den är sjukt snygg ju vafan !
Och förövreigt var filmen bra , riktigt gripande och rörande om det inte är samma sak :P.
Den handlade om knark och grejer och den borde visas på alla gymnasieskolor tycker jag.

I skuggan av värmen är faktiskt en film jag rekomenderar grymt mycket. 

Både igår och idag har Erik studiedag riktigt fuskigt tycker jag och imorse försov jag mig bara för att jag var avundsjuk på han och ville sova mer ju ! :P.

Men nu ska jag fortsätta med min hemsida och sen så ska jag på stan med Erik älsklingen och så ska vi köpa kaffebönor och choklad och göra egna kaffepraliner som vi båda fallit grymt mycket för.


Hade bäst mina bloggande vänner.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0