Romme romme romme hela dan !

Wuuuhuu ! Hemma från en låååång dag med allt från bussresa till skidåkning ;D.
Eller den kändes absolut inte lång men den var lång ^^.
3x2 timmars bussresa och ca. 6.5 timmars skidåkning!

Petra och Charlie kom hit och sov hos mig från igår till idag , det blev massa prat och flumiflum här hemma.
Att dela säng med Petra var mys , eller vi märkte inte av varandra så mycket men iallafall :P.

Gick upp runt kvart i fem i morse och så åkte vi till Skolan och gick på bussen till Romme runt sex-tiden...
Jag hade ju ganska lyx som fick två säten för mig själv , så jag satt riktikgt gött ;D.

Väl framme i Romme stod vi hur länge som helst i kö för att Petra skulle få hennes skidgrejer , först stod hon i fel kö !! Så arg man blev på kärringen som satt där inne då , men vi hitta rätt kö så efter nån timma så stormmade vi ut i backarna!

Kul kul kul , först blev det några åk med bara Charlie men resten av dagen åkte jag med Charlie , Petra , T-son (hennes pojkvän ) och hans friend Ralle.
Mycket mycket roliga typer.


Och så träffade jag min gamla klasskompis / tyskakompis Izza där mitt i allt , mycket kul att se henne , samma gamla glada Izza ! :D

På bussen hem så åkte T-son med oss så jag fick sitta bredvid Charlie men han är så liten så det gjorde inget :P. höhö.

Kikade på Sällskapsresan S.O.S , lite av Timon och Pumbaa och Big Mommas House på vägen hem :P.

Närmst i bild : Petra , Charlie , T-son & Ralle där bakom nånstans som inte syns :P


 Utsikt över Romme Syd.

Och så pratade jag med Erik i telefon , men han är så konstig nu för tiden , vet inte vad det är med honom :S.
Helt undvikande och grejer :s. Skapligt jobbigt tycker jag. Så då blev det några tysta tårar som rann nerför mina kinder.

Men iallafall , fick ett sms av Angelica också då hon medelade att hon inte hade tid att följa med mig på Mello imorgon eller hade annat inplanerat! Så då blev det lite besvikelse + en liten rinnande tår till.

Men frågade Petra om hon ville med lika fort och att se hennes glada ansikte när jag fråga gjorde ganska mycket !
Så är så underbart söt och charmig gumman , vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig. <3 <3 <3 <3...

När vi kommit hem så körde mamma mig till Statoil på norrapromenaden så jag kunde hämta mina biljetter , så nu har jag två bra platser till Mello och två VIP pass till Louis Dee Geer före för lite käk och mingel ^^.
Och tack East Fm gänget för detta ;D. Ni är grymma.

Biljetter & VIP armband + två drinkbiljetter ^^.

Så imorgon blire mycket fix och grejer och sen mycket party kanske ^^.
Hoppas vi hittar nått ställe efter att gå till bara ;D.
Och hoppas jag inte blir sjuk tills imorgon :P.

Trevlig helg mina bloggande vänner.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

glöm inte att du träffade mig med =) en liten stund i alla fall xD

2009-03-06 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0