Praktik-Torsdag

Det är ju nästan så att man börjar gråta när man tänker på att det var den sista praktikdagen idag :'/.

Bajs på East Fm att dom inte har tid för Anna och mig nästa vecka! :p
Men men har ju haft världens roligaste vecka denna vecka ! ;D

Och som "avslutningspresent" fick Anna och jag två biljetter var till Mello på Lördag ;D.
Kul kul kul fast det inte är några bra , eller är det det ? :P
Hehe , har liksom noll koll.

Men detta inlägg blir inte så långt för måste städa och greja tills Charlie och Petra kommer ,dom ska nämligen sova här inatt :O.
Mys mys tycker ju jag då då! ^^

Och så sänder dom radio i Valdemarsvik om nån timma , men det missar jag :p.
Men hoppas det går bra för dom.

Imorgon blire Romme för hela slanten ! ;D

( Glöm inte att lyssna in Duger Suger imorgon runt tio tiden ( typ kanske ) imorgon ;D )

Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0