Praktik-Tisdag.

Tisdag och min andra praktikdag på East FM.
Idag är Anna så frisk så att hon orkade upp ur sängen ;D.

Så idag har vi ... varit med Julle och Hugo i studion ;D.
Lyssnat på när dom gjort rado , och varit med i radio ;D
Var med i testing testing som sänds nu kl.18.00.
Hugo testade att åka skärtlapp ner för trappen , det gjorde ont sa han xD.
Julle , jag och Anna vågade inte så vi tittade på och filmade:P.
Sen så blev det att testa helium och det gjorde jag , Julle och Hugo ;D.
Haha , riktigt kuul , Anna vågade inte :p.
Men mer filmklipp kommer på hemsidan ;D


Aja , vi slutade runt halv fyra så vi tog pendeln till Norrköping.
När vi kommer fram till Norrköping missar vi presic spårvagnarna upp till södertull så vi tar en buss istället , vi trodde det var en 113 tills den svängde av mot Ingelsta xD , Anna och jag tittade skumt på varandra och gick av :p.
Det kom en 117 åt andra hållet så vi sprang till den men den bara åkte viadre fast kärringen som körde såg oss :s.

Men iallafall vi tog oss in till stan.
Gick upp till Nordic Club och kollade lite med träning och grejer och det blir nog att fixa medlemskap där ;D.
Sol och massa motion i ett ganska lågt pris ;D.
+ en PT de 4 första pångerna ^^.
Min granne Anna har praktik där och tränar / solar där och hon gillart så det är säkert bra där ;D..
Så nu ska jag bara ta ett snack med mamms och papps ;D,

Hehe.

Nu ska jag lyssna klart på när jag testar helium ;D.

Hade bäst mina bloggande vänner.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0