Praktik-Onsdag

Jag älskar verkligen min praktikplats. Det får mig verkligen att inse att det är radio jag vill hålla på mig när jag bli en stor vuxen flicka !

Och det skulle sitta så klockrent med East FM , visst den är inte alls stor men den är grym , alla är så spontant härliga och snälla ;D. Riktgt coola typer ;D.

Idag har jag fått prata som vanligt :p och sen så leta reda på lite nyheter och grejer ;D...

Till lunch blev det en halv Subway macka ;D och en mellan latte ;).
Subway mackorna är ju så gudomligt goda ^^ , om det fanns i Norrköping skulle jag luncha där  varje dag :P.
Men har kommit på att latte inte är min grej :P , Kaffe med socker eller Cappucino ska're  va ;D.

Andreas skulle till Norrköping på möte eller nå så jag tog och hängde med honom och sen tog bussen hem så jag slapp åka tåg ;D.
Och när vi satt där i den svarta bilen med Rix FM logga på så sätter Andreas på East FM och när vi snackar , så sjukt jobbigt det var att höra sig själv sådära i efterhand :P. höhö.

Men iallfall gick av bussen vid Vickelby för att se hur Thessan har det , och hon såg ut att må bra ;D.
Det var verkligen kul att se henne , har inte sett henne på jätte länge och saknar henne sjuuuukt mycket , så jag har bestämt att hon och jag måste ha en riktig tjejkväll sen när hon måt priiima ;D.
Puss påre gumman <3.
Sen gick jag bort till stallet och kika lite , Vision är nog den finaste häst som finns har jag tänkt många gånger och tänker den nu med ;D..


My bby boy ! <3

Imorgon är det min sista dag på East , jag vill inte jag vill inte jag vill inte !
Men det ska bli härligt med lite skidåkning ;D.


Och imorgon ska jag komma med lite diskreta frågor om sommar jobb och praktik där nästa år ;D.

Hade bäst mina bloggande vänner.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

see you in Romme :D haha x)

2009-03-04 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0