Ont i både kinder och mage... Tack Malin ^^ <3

Skoldagen har la varit.... mysig kan vi kalla den. Kikade på Tjenare Kungen med Jojjo , Petra & T-son ett tag sen skulle vi redovisa men det vara bara Petra och Jojjo som var bra nog.
När dom var klara fick dom och men inte vi andra , men vi gick iallafall.
Jag gick hem till Anna ett tag och plugga där ;D , hann faktiskt med en hel del (Y).

Sen run tre åkte jag ner till resecentrum men stanna upp vid söder tull och träffa Carro där och så berätta om hon sin konstiga dröm om mig :P. Hon drömmer alltid om att jag kör bil typ :P lustig är hon iallfall :P.

Sen så tog jag 3:an ner till rese och där träffade jag min dejt för dagen Malin Aronsson ;D. Åkte upp till söder tull med henne och gick till Kuriosa och fika där i typ 1,5 timma om inte 2 ^^.
Snackade om allt möjligt typ , riktigt super skoj var det

Kaffe med smak av Kardemumma ( stavas ) och pecan-nötpaj ;D.


Och så slog det mig , liksom varför träffar jag inte henne oftare för ?
Hum.... Det borde jag göra tycker jag , eller jag tycker jag borde träffa alla oftare men det blir inte så :P.


Men nu har jag iallfall ont i mina kinder för att jag skrattat och pratat så mycket och i magen för att jag skrattat så mycket , dessa bivärkningar får man alltid när man träffar malin :P.

Och så snacka vi lite om att vi borde träffas ett par stycken nångång och bara prata och mysa ;).


Men nu ska jag ta och hjälpa mamma med pizzan , ska nämligen käka hemmagjord pizza idag :/ not my favourite direkt :P.

Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Naaw vad gullig du är =) jag är allt en liten rolig prick xD haha

2009-03-13 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0