Nae Kevin NU vet alla det..

Skulle ha tagit en springtur idag , men jag hann bara ut till korsningen för där halkade jag och vred om foten lite granna , det gör ganska ont faktiskt :/ ....

Men men jag fick halta hem igen och hemma så fixade jag mig banan i ungn med mörk choklad  med kokos på ;D.
Tänkte fixa den i micron men det funkade inte så bra insåg jag efter nån sekund , eftersom folien och microågorna inte var så goda vänner :P.
 Hehe men nu vet jag det.
Och så gjorde jag amarettokaffe till det , och det gick inte heller så bra eftersom först blev det för svagt och sen för starkt :P.
Hehe men det är ju jag som gjorde det så blev inte så förvånad ! :P

Men nu ska jag ta och ringa Erik Älskling Larsson.


Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0