Monday..

Jag ska sluta döpa mina inlägg till dagens namn och sätta roliga läsar lockande namn istället men jag kom inte på nå bra nu :P

Men iallafall idag hann jag komma innanför dörren och vända igen för pappsen och Malin skulle tydligen in till Norrköping för att hämta Malins ena snowboard.

Gick lite på media markt och kika lite , blev inga inköp för min del men hitta ju lite grejer man vill ha...

Men iallafall efter det åkte vi upp till Maxihuset och fy i helvete så stort och jobbigt det har blivit :O.

Träffade Anna , Anders och en sovande Stina + mamms och papps till dom ;D.
Stina sov som en liten stock !

Sjusovande Stina =)

Lasse skulle ha nya skidkläder men dom hitta inga :P.
Dom åker fan till Vemdalen på lördag , fusk fusk fusk...

Anna är nog världesn härligaste unge för när vi gick omkring där i maxihuset säger hon - Åååååhw så jag har saknat dig och Erik. Men vart är Erik ?
Jag svarar då - Han är i Åre och åker skidor.
Anna - Jaha så du får inte följa med ?
Jag - Nix , men jag ska ju åka om två veckor :).
Anna - Jaha , men då får inte han följa med.

AnnanannaannananananaAnnanas


Hon är så sjukt sööööt den ungen...

Och så älskar hon att vara med på kort och att bestäma hur hon ska posa och hur jag ska ta kortet så nästa gång vi ses ska jag ha funderat ut en liten kreaktion som hon ska vara med i =)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0