Linköping...

Linköping är en jobbig stad , med snö massa trafik ljus , stora vägar och framför allt små gator lite här och var...
Efter lunchen blev det att kolla lite på stan ;D , hitta inte alls mycket :P.
Hehe.
Men sen när vi kom tillbaka så var jag med Julle och Hugo när dom gjorde lite radio , riktigt sköna killar det där , eller alla verkar ganska sköna :P.
Sen så fick jag hitta på ämnen till deras morgon program Sunrise.
Och så bloggade jag lite på deras hemsida ^^.
Mer bloggande och sånt kan ni hitta här.
Och så spela jag in nån "reklam" grej med Hugo ^^.

Efter två timmars väntan på buss/tågstation så kom pappsen och Malin =).
Mamma är tyvärr sjuk så hon stanna hemma.
Med Malin och Pappsen gick jag på Ikano en snabbis.
Fick ett par Stentvättade Jeans legging från VILA av pappsen.

 
Stentvättade jeans leggings från VILA och solglasögon från Gina Tricot .( shoppades på stan med Erik igår.)

Och så käkade vi på Kebebhuset (trorja det heter) på Ikano.

Hehe det är la detta jag har hunnit med idag.

Fan så arg jag är på all snö nurå !
Det ska bara vara kvar lite på marken nu ju , inte komma mer snö ! :O :@
Usch usch usch !

Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0