Just stop the time please.

Jag vill seriöst bara stanna tiden nu och ha om den här veckan om och om och om och om igen !

Jag älskar verkligen min praktikplats.
Och imorgon är det min sista dag :'(.
Det är hel klart den roligaste praktikplatsen jag någonsin haft.
.
En bild från början av höst-terminen -08.
Valde denna bild för att jag gillar'n ;D.




Jag vet att jag inte snackar mycket och låter skit nervös men jag tycker det är så sjukt kul och sånt kommer la med tiden om man trivs med det och det gör jag verkligen.

Och i morgon ska jag smöra som bara fan för att försöka få sommarjobb ? och praktik där nästa år igen ;D.

Och sen har jag värsta bra planen om hur dom inte kommer glöma mig i frösta taget ;D.
Men det avslöjar jag imorgon ;D.
Mohahahaha.....

Och jag är ju utan praktikplats nästa vecka så då blire skolan om jag inte tar mig i kragen och gör någonting åt det snart...

Men nu har jag så tråkigt så ska ta och läsa Joels blogg och sen sova =).

Sov gott mina bloggande vänner.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0