Idre fjäll.

Dag 1: Ankomst.

Äntligen framme!
Okay vi var framme för typ två timmar sen men nu kan jag äntligen sätta mig ner och blogga.
No internet i stugan betyder att jag kommer att uppdatera sällan.
Första stoppet blev typ Fagersta där vi käkade lite frukost , äggmacka med pucko yummie ;D , sen så stannade vi i Mora för some foodshopping och käka på Donken. Inte direkt sugen på donken så det blev sallad för mig och salladen där är ju ganska mesig ,  liksom salladsblad som inte smakar nånting och sen lite tomter och lite morot med kyckling ;/. Men men skitsamma.

Stugan verkar niiiiice och backarna också…
Det första Malin och Danne gjorde när vi kom var att ge sig ut i backen i 20 min :P.
Angelica och jag tog en sväng ner till intersport , ica och allt där. Hotellet låg inte där så det får vi ta sen , internet finns där också så jag måste dit så att jag kan plugga :P. För Internet kan ju vara bra om man jobbar med en hemsida :P.

Ikväll äre premiär för Robinson så det måste man ju bara se ;D.

 

Nu ska jag vara lite scocial.

Hade bäst mina bloggande vänner.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0