Folk som inte åker skidor.

Jag tycker det är så dumt att folk som aldrig stått på ett parskidor uttrycker sig om hur det är att åka.
Folk säger , det är så tråkigt , jobbigt , kallt & meningslöst att åka upp och ner för ett berg hela dagarna.
Hur fan kan dom veta? Dom kan ju inte ha nån uppfattning , om dom skulle lägga in ett det verkar emellan så skulle det vara bättre. Men men.
Jag tycker synd om dom som inte våga testa känslan hur det är att fara ner för en svart nypistad backe i full fart.
Den känslan kan ibland vara härligare än att vara kär faktiskt.

Och en sak som är ännu bättre är ju när man är i backen med ett par Twin Tips. Så sjukt kul att bara åka och latcha omkring.

Ett par sjukt söta skidor från jag vet inte , men jag vill ha dom iallafall ;D.


Så testa innan ni uttrycker er tycker jag !


Och om två veckor bär det iväg till Idre fjäll ;D. Ska bli najs hoppas jag och hoppas Erik kan följa med.


Någon som trixar i Idre fjäll.

Puss / Erica.

Kommentarer
Postat av: Jamina

Jag gillar skidorna :D

Härligt med mycket färg.

2009-03-17 @ 18:30:26
URL: http://jaamiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0