-10 kg

Nu ska jag gå ner 10 kg till tills sommaren.
Inte genom att sluta äta och grejer för det är jävligt osunt.
Jag ska bli sund i både matvanor och träning. Och så vill jag börja dansa igen , men inte själv :/ men det får nog bli så iallafall :P.
Nästa månad blire att fixa gymkort på nordic club och så ska jag ändra mina matvanor , så jag har faktiskt hela mars på mig att vara hur jävla osund jag vill ;D.

Och dom som fått mig ta detta beslut är fetto superstars duonEast fm alltså Andy P och Juicy J...
Ni är grymma faktikst :P.

Andy P och Juicy J , bilden tagen från fetto superstars blogg.


Puss / Erica



Kommentarer
Postat av: Malin

jag kan börja dansa med dej =)man vill ju allt börja träna :P

2009-03-09 @ 17:53:27
Postat av: Anonym

jag kan också börja dansa med dig :)

2009-03-09 @ 20:48:14
URL: http://aangelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0