I'm back! :D

Hellojsan allihopa!
Nu är det faktiskt så att jag börjar blogga här igen. :D Har raderat endel men orkarde inte så mycket mer :p insåg att jag bloggat mer än jag trott :P.
Men iallafall kul att vara tillbaka på den första bloggen jag skapade :).

Aja nog med detta.
Jag har faktiskt övningskört idag :). Jag äger fan.  Har kört til Orga kvarn från Billerud fram och tillbaka två gånger och sen runt skärblacka hem :). Hihi. Det är ju ascoolt att sitta bakom ratten och köra :P.
Bara det att jag glömmer att växla och greja :P.

Men iallfall. Nu ska jag ta och fortsätta skissa på mitt rum som jag gjorde innan jag börja med detta.
Hade bäst.

Kärlek Erica*.

Kommentarer
Postat av: bingammlebrevis

puss<3

2009-07-26 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0