You are the best and thats it.

Igår var det en såndär speciell dag man vill att alla dagar ska vara.
Jag umgick med Angelica några timmar , vi pratade , snackade skit , kikade på ZTV & P.S. I love you och snackade lite till.

Jag saknar henne så sjukt mycket så det finns inte.
Jag saknar att vi alltid gick till Shell och hyrde film , att vi alltid cyklade runt på sommar kvällarna att vi alltid var på stan , att vi bara kunde ligga i och bara vara utan att känna att man hade tråkigt.

Förr sa folk att vi alltid var med varandra och att vi skulle göra lite tid att va med andra också , nu är det så men är det någon som kommer och frågar om vi ska umgås ? Nej det är det inte.

Men snart är det v.13 och då ska vi till Idre och det hoppas jag kommer göra massa att vi "hittar tillbaka till varandra".

Tack för igår hjärtat , du kommer alltid att vara min bästa vän vad som än händer.

Gammal bild för gammal vänskap , som aldrig tynar ut. ;D <3
                                                                                                                                                                                                                    


Och idag ska jag umgås med Cattis =).
Det var riktigt länge sen jag träffade henne så det ska bli kul att se vad som sker i hennes liv nu för tiden.

Så nu ska jag gå och fixa mig och sen ta och höra av mig till Cattis.

Ha det bra mina bloggande vänner.

Puss.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, hur gammal är inte den där bilden? Typ '07 eller nåt va? :)

2009-02-18 @ 21:05:10
URL: http://aangelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0