Vykort.

Jag gillar vykort , vykort är trevliga. Min farmo gillar också vykort , vi brukar skicka sånna till varandra när vi är ute och reser.
Varför slutar folk att skicka vykort och ersätter dom med sms ?

Tänk så trevligt det är att få ett födelsedag eller namnsdags kort på posten =).
Nu är det så att jag fått ett vykort från farmo när hon och hennes man Torsten semestrat på Kap Verde.
Det ser verkligen super härligt ut där , det kanske är så att man borde åka dit ? Hmm... Får se hur det blir med den saken. Ska ju till Maldiverna med farmo när jag tar Studenten ;D.

Ser inte sand vidderna härliga ut eller ? =)



Hade bäst mina bloggande vänner.

Puss.


Kommentarer
Postat av: desse

Nja sådär hehehe 8)

2009-02-23 @ 19:36:34
URL: http://desiiirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0