Love love love...

Fredagen var hur seg som hellst vafan! Skulle gått på stan med Erik men var inte på så super humör så vi åkte hem och baka helt gudomliga chokladmuffins med marshmallowtäcke ;D. Yummie Yummie säger jag bara :D. Och så såg vi på Bolt , den var seriöst bra ;D.
Sega chokladmuffins med marshmallowtäcke.


Och gårdagen var super mys !
Träffade Lasse , Karin , Anders & Anna som jag inte träffat på år och dar känns det som :p sist var la på kalkon middan i julas hos farmo och Totte.
Och så träffade jag lilla Stina för första gången , så sjukt söt , hon sov den mesta tiden vi var där men fick ett par super söta kort som läggs in imorgon när jag kommer hem.
Malin med en nöjd Anna och en ledsen Stina.

Idag skulle Erik och jag åkt långförds-skridskor medans solen var framme men isen var för snöig att åka på så vi har sett på första Harry Potter filmen , typ tråååk med Erik ville se Fantasy och jag gick med på det ;D.

 
Och nu sitter jag här och bloggar ;D.
Ska plugga lite nu och sen när det blir lite mörkare ska jag få med Erik upp till kyrkan och fota lite med mig ;D....



Puss på er mina bloggande vänner ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0