Videoblogg...

Jag funderar på att starta en till blogg med minde text och mer me in action ;D med andra ord en videoblogg.
Jag tränar på att känna mig självsäker framför en kamera och att prata med mig själv ;D.
Den kommer säkert inte få så många besökare men allt är värt ett försök är min mening..

Börjar antagligen imorgon eller när jag fixat layout till den andra bloggen ;D.
Men det kommer säkert inte bli någon Layout till den för Erik verkar inte så på att jag videobloggar och då kanske han inte vill hjälpa mig :P.
Men får se ;D.....

Måste bara komma på något att prata om...

Om ni har förslag så tar jag gärna emot dem ;)..


Imorgon blire att ringa Smultronstället i Söderköping för sommarjobb så det blir nog att snacka om det ;D....





Puss på er alla mina bloggande vänner ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0