Vi kallar det sportlov...

Tjuhu spooooooortlooov nurå !
Skönt med lite ledighet nu.
Imorse vaknade jag runt fem och kikade på klockan och tänkte nån timma till sen måste jag upp ,  somnade om och vaknade runt åtta igen av en liknande panik känsla men sen när Erik sov så gått så kom jag på att det är lov ;D...

På lovet ska jag :
  • Umågs med vänner som bara fan. ( Speciellt the old once.)
  • Rida med Elin.
  • Börja med träningen.
  • Plugga klart allt så jag slipper känna att jag ligger mycket efter sen när jag är tillbaka i skolan.
  • Försöka få en praktikplats till v.11.

Eller jag borde inte ha punkter jag borde göra men nu har jag det och så får jag ta det lungt på påsklovet.

Och imorgon ska jag träffa Angelica ! :D
Blev otroligt glad när hon smsa mig förut idag , har inte träffat henne på 2 månader ? :o.
Så detta behövs verkligen känner jag , blir la massa talk och mys hoppas jag ;D..

I want that we have back !


Nu ska jag inta sängen och se om jag har nån bra film att kika på =).

Ha det bra mina bloggande vänner.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0