E.

Sitter i min sysers säng och kikar på sex and the city..
Malin orkade bara se 3 timmar , ska nog också ge mig snart.

Fick mig en riktigt härlig promenad imorse från Hageby vårdcentral till Söder tull.
På idrotten idag hade vi basket som var riktigt kul , Sandra Gidlund skadade fingret / fingrarna såg inte alls kul ut och jag skadade mitt vänstra ringfinger och min högra lilltå...
Gick till mammsens jobb när jag kom hem , en läkare kika på mitt skadade finger + lilltå och hon påstod att det möjligtvis är spricka i båda... Men det fixar sig lätt genom förska ha det så rakt som möjligt och inte belastat...
Blev så lättad att jag slapp ha gips som jag hade när fick tre frakturer i lillfingret...
Det är verkligen något jag aldrig kommer glömma....

Det var super mys med Malin när jag kom hem för hon lagade mat åt oss och så satte vi oss i hennes rum och kika på tv med lite tända ljus :D.

Men nu är jag hungig igen så ska nog ta och fixa lite smoothie ;D..




Puss mina bloggande vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0