Det ska egentligen stå något här som lockar läsare men just nu kommer jag inte på något.

Jag träffade Angelica igår och det var super trevligt , okej vi gjorde inte så super mycket , typ låg i hennes säng och bara snacka men det finns massvis att snacka om när man typ aldrig ses.
Men vi käkade våfflor också och lyssna lite smått på vad våra föräldrar snacka om inför fjällenresan ;D.
Det ska bli super mysigt att komma iväg med denna familj iår igen ;D.
Jag och Angelica i Vemdalen '08.

Åkte med mammsen , pappsen och Malin hem efter Angelica och jag varit nere på Ica och köpt godis ;D.

Hemma käkade jag gott , kikade på Melodifestivalen elller mer lyssnade :P och myste med min underbara familj =).

Och fårga mig inte vilka jag tyckte var bäst för det kommer jag inte ihåg :p.

Och idag är det söndag och jag har gjort vad jag gör bäst på söndagar och det är att sova..
Okej jag har inte bara sovit jag har kikat på tv också :P och självklart Sex and the city och nu äre My super sweet sixteen MTV som jag kikar på och det är ganska kul faktiskt :P.

Imorgon börjar då skolan igen , men går ju bara en vecka och sen så blire praktik i två veckor , bara det att jag bara har praktik i en vecka och måste ha en vecka till annars får jag sitta i skolan och slta och det vill jag verkligen inte !!!


Och btw någon som vill festa med lilla mig nästa helg ? ;D.

Hade bäst mina bloggande vänner.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0