Just a regular thursday.

I am adult enough to keep an eye on the clock.
Men det tror inte min mor , varje morgon när man sover hemma hör man mamma skrika -Erica gå upp nu annars missar du bussen...
Jag - Jaa , jag är påväg..
Mamma -Men nu ! Det finns inget jag är påväg...
Jag - Men jag är uppe nu.
Mamma en liten stund senare när hon hör att det är ganska tyst i mitt rum ( för jag står och speglar mig ) - Eeeeriiiiicaaaa !!! Upp med dig du får inte komma försent idag för då får du inte åka till Viken !!!
Jag - Men för i helvete ! Jag är ju uppe jag väljer kläder och så ju !
Mamma - Ja men vet du vad klockan är eller ?
Jag - Jaa , tio över , jag ska gå om nån minut så du behöver inte oroa dig att du inte slipper mig i tio minuter till....
MammaDet är inte så , jag vill bara inte att du kommer sent...
Jag - Mm.. visst men hejdå ! ( bang i dörren )

Såhär ser mina och mammas eller pappas konversationer ut på mornarna och jag är så sjukt jävla trött på det...
Önskar fan att jag bodde själv nu så att jag kunde bevisa för mamma att jag inte är liten längre....

Aja , inatt sov jag kanske tre timmar , inte alls kul men har ju hunnit ganska långt i min bok som ska vara färdig läst veckan efter lovet....

Idag så blire la käk i skolan kanske sen ska jag försöka skynda mig hem så fort som möjligt så att jag har lite tid att bara slappna av och bara vara....

Ikväll blire Radio Wix med Charlie & Petra ! :D
Kulkulkulkul.....


My dream!
My future?




Och så ska jag la ta och sova hos älskling inatt och ta hand om lilla sjuklingen ;)..

Men nu ska jag nog vara med på den ganska tröga uppgiften Malin har gett oss bara så att vi ska bli sena med tidningen typ :S...

Puss mina bloggande vänner =).

Kommentarer
Postat av: A.

Du ska vara glad över att någon bryr sig.

Duvet ju att jag inte klarar av att gå upp om ingen skriker på mig. Antagligen är du likadan! ;)

Puss

2009-02-14 @ 23:18:04
URL: http://februuari.blogg.se/
Postat av: Charlie

Hahaha, Erica du är så söt :D

2009-02-18 @ 00:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0