Sunday blody sunday....

Igår var det lördag och idag är det söndag.
Åkte långfärds-skridskor för första gången med Erik , hans pappa & hans mamma på glan igår..
Gick inte så jätte bra , men vi åkte en bit och det var kul....

För att vara lite extra mysiga på självaste alla hjärtans dag & vår "1årsdag" så kikade vi på Cabaret på Östgötateatern i Norrköping , riktigt bra med skådespelare som börderna Mitsogiannis som transor , Martyna Lisowska som Sally Bowles & Tobias Almborg som Clifford Bradshaw var några av huvudrollerna.
Tyckte att det var lite komiskt med Bradshaw som efternamn på Clifford eftersom han var författare... ;D
Det var sista spelningen i Norrköping men den kommer fortsättas att spelas i Linköping mellan den 13 mars till den 23 maj på stora teatern.'

Daniel & Bruno Mitsogiannis i bakgrunden och Richard Carlsohn framför.


Tycker verkligen att ni ska se den =).


Efter musikalkikandet så gick vi och åt på Pappa Grappa pizzeria , sjukt god äkta italiensk stenungsbakad pizza på min var det tre sorters olika italienska salami sorter , parmaskinka , mozarella ( trorja ) & grön färsk pesto ! Yummie säger jag bara ;D.

När vi kom hem till mig igen så letade vi upp vår gammla VHS spelare och kikade på Pinocchio , Erik somnade typ direkt och jag somnade typ när han träffat de "onda" katterna :p.
Men ska se klart hela nåndag nu på lovet trorja...


Idag har vi bara slappat , typ käkat godis och grejer och kikat på Trasselsudd ;D. höhö.

Nu sitter vi hos Erik och pluggar lite ;D..


Blev lite rörd att Joel blev rörd av mitt förra blogg inlägg ^^.



Hade bra mina bloggande vänner..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0