Sex and the city...

Resten av denna Måndag blir att städa upp på mitt rum ( som jag aldrig är i längre :P ) och kika på Sex and the city..




Denna dag har jag inte gjort ett skit i skolan , sånna hära dagar känns så värdelösa om det inte vore så att jag gillar mina underbara klasskompisar så mycket skulle jag inte ens tänka tanken att gå...

Aja hann träffa mor min en liten stund när jag kom och..
När hon fart till jobbet tog jag och bakade sega chokladmuffins...
Svull som bara fan men det är ju bara 4 dagar i månaden jag inte har dåligt samvete och vara det och dom dagarna har just påbörjats..... :/
Ska ta ett litet p-pillersnack med mammsen snart , när jag orkar och hinner :P.

Nu ska jag hämta dammsugarn ;D.
Bjussar på denna bara för att ni är så söta och läser min blogg ;D

Puss på er mina bloggande vänner.





Kommentarer
Postat av: Anonym

yes du är söt^^

p-pillersnack är smått läskigt..hehehhh<3

2009-02-09 @ 16:21:30
Postat av: Charlie

Jag är fotografen ;)

2009-02-10 @ 10:11:43
Postat av: bibituffs ;)

våran skolaäger lilla gumman!

2009-02-10 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0