Plötsligt händer det.

Idag satt Petra , jag , Johanna & Amanda och pratade om hur konstiga smeknamn man får när man bor i Finspång.
Och självklart nämner jag min kära barndomsvän Samuel "Jörgen" Nilsson och då kommer Johanna med att prata med honom på msn just då. Tydlgen är hennes kompis tillsammans med honom :P.
Självklart blev jag lite glad och uppspelt eftersom han var min bästa killkompis i ett antal år.
Så jag fick hans msn så snart ska jag ta mod till mig och skriva till honom , det blir la imorgon hoppas jag ;D.
Det jag kommer ihåg från honom är att han lärde sig läsa när han var typ 3 / 4 år och lästa för mig och ritade i min favorit bok :p. Den arga flickan trorja den hette :P.
Höhö.


Samuels pappa , jag ( ja jag var tunnhårig när jag var liten :p) Samuel och lite pappa.

Jag gillar när men finner gamal vänskap igen ;D.
Sånt borde man göra mycket oftare min inte för ofta eftersom det är en sån otrolig glädje :P.




Men nu ska jag sova mina kära bloggande vänner.
Puss & godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0