Onsdag ?

Idag trorja att det är Onsdag.
Har umgåtts med Cathrine Velander idag.
Så underbart gó tjej det där ;D. Alltid glad och pratig , sånt gillar jag.
Aja , först var vi här ett tag glodde på tv , lagade rösti & bakade kladdkaka utan Kakao men med Oboý det blev som sockerkaka utan smak xD.
Men vi hade gjort Marsán sås till så vi satt och käka det istället xD.

Sen kilade vi hem till Cattis , satt och kikade på tv ett tag sen gick vi ut med hennes underbara hundar Plextor & Maja , Plextor är en liten svart pudel och Maja en vit stor kungspudel ;D.

När vi kom tillbaka så fixa vi Té och mackor och kikade på Systar i jeans 2 ;D.Och snackade massa skit såklart ;D.



Dessa två senaste dagarna har jag snackat så mycket skit ( inte skit som elakt men liksom om ovesäntliga grejer som tjejer snackar om ) så att jag inte behöver göra det resten av månaden :P.
Men kul och trevligt är det.

Men imorgon ska underbara saknade Elin.A och jag ta en tur med hästarna så då blire massa häst snack istället och det är ju kul som omväxling.
Och sen ska jag ta mig ut till lilla Skärklind närmare bestämt Björkheden och mysa med älsklingen ;D.
Elin , Vision & jag innan maskeradhoppningen på Norf '07 ;D
(Utklädnad Indianer)

( Blir ingen radio eftersom det blir så dyrt att åka buss och mitt skolbusskort gäller inte och inte mitt fritidskort heller , sorry Guys , men ni har ju Elin ;D
)

[Svar till Angelica om bilden i förra inlägget, ja den är nog från '07 eller nå ;D. Är vi inte små och söta ? ^^  ]


Nu ska jag ta och sova mina bloggande vänner , men hare bäst.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0