My hair is red..

Yes , it's true my hair is true..
Knalla omkring på stan med Erik idag, på H&M får jag ett riktigt spontanryck och köper röd hårfär eller mer rödbrun...
Erik la i färgen och så , blev riktigt bra faktiskt bara det att det missades lite på sidorna...

Nu sitter jag i en av familjen Larssons soffor och lyssnar på Tv och när Erik spelar gitarr som vanligt , börjar faktiskt bli lite små trött på't =/. Förlåt Erik men det är sant....

Träffade Cassie idag på Ica Strömmen ! :D
Super kul och har saknat/saknar henne så in i bomben..
 Och så träffade jag Cattis på bussen hem :D.
Rotade i hennes frisörväska medans hon snacka i telefon och sen snacka vi min hårfärg ^^ och hur dålig min frissa är på att klippa lugg och har någ mer eller mindre besämt mig att Cattis ska få klippa mig hädan efter iallafall när det gäller "rutinklippningar".
Alla borde ha en vän som är frissa ;D.

Nu ska jag faktiskt sova med eller utan Erik , får se om han sliter sig från gitarren :P.


Godnatt.

Puss mina bloggande vänner
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0