My bad luck day.

Inget går rätt för mig idag.
  • Jag försover mig till skolan.
  • Det går inga bussar som jag kommer in med innan elva.
  • Jag är hungrig men inte mat sugen.
  • Jag spillde ut massa utav Malins puder/foundation i soffan och över mig själv.
  • Min lugg vill inte ligga som jag vill att den ska.
Visst det kan ses som största ytliga och fjortis problemen jag har men det är inte alls kul.

Ska och simma med pappsen idag och kanske sola lite =).
Hoppas att det går bra bara.

Aja , nu ska jag leta upp mina pumps och gå i dom ett tag för nu ska jag fan lära mig gå i dom utan skoskav till sommarn sen ;D.


Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0