Mikael Persbrant.

Alla älskar Alice , ja iallafall många.
 Persbrandt


Herr Persbrandt när han är som snyggast ;D.

Vem vill inte vara honom liksom , bra på rally , skådespeleri , dans och så är han ju så sjukt snygg.

Idag har jag faktiskt kollat ganska mycket på han , eller det har mest varit en slump men förut idag så gick det några program av serian Svenska motorklassiker som jag kikade på och då var det om midnattsol rally och han var ju med i det ;D. Och nu äre ju Beck på 4an ;D.

Jag gillar Beck , Beck är bra , Persbrandt är ju med och så är det ju lite små läskigt , men jag gillar Vallander också men där finns det ingen Persbrandt med så Beck vinner denna fight ;D.
Men nu är typ Nyheterna snart slut bara vädret klart och efter det ska jag ta och kika klart på Beck ;D.

Hade bäst mina bloggande vänner.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0