Kenny Starfighter.

Detta skulle egentligen handla om Markus Krunegård eftersom Charlie och jag har olika åsikter om honom.
Han skrev vad han tycker på sin blogg och jag skulle skriva vad jag tycker på min blogg men jag kom bara fram till hus snygg och bra han var.
Så detta tillängnar jag våran hjälte Kenny Starfighter , som alla andra i min ålder så är jag uppväxt med honom i tvrutan varje Fredag eller så var det Lördag.

Jag har laddat ner 6 st avsnitt av Kenny Starfighter , han är cool , han är bra , han är min förebild.
Tänk att vara som honom , så coolt det skulle vá.
The one and only Kenny Starfighter.

Och imorgon har filmen premiär , kommer nog inte att  vara lika bra som serien men jag ska ge den en chans iallfall.
Hoppas att Johan Rehborg inte är som han är nu utan som han var då ;D.
Och nu slog det mig att Markus , Burken Sofia &Tyrone inte kommer vara likadana som i serien , shit det kommer att bli konstigt att se den.
Kenny Starfighter som film , lika populärt ?

Aja , skitsamma nu ska jag ner och få i mig lite käk.

( Amanda blir bombad på msn , det låter kul xD )

Hade bäst mina bloggande vänner.

Puss.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

tjena! :)

du hur går det med artikeln? ;) är skapligt nyfiken och läsa ju ;D

2009-02-24 @ 16:08:01
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0