Måndag...

En vecka kvar tills sportlooov!
En ny dag med nya inlägg.
5 dagar kvar tills 1årsdagen ;D.
Kan detbli bättre eller ?
Jo att min jävla mensverk försvann...

Klar med artikeln trorja Petra ska få läsa den och kanske Charlie innan den publiceras för almänheten..

Snodde med mig mina tofflor hos Erik till skolan idag , så ska börja ha dom där så får mamma köpa nya både hem och till Erik ;D.

Jag har kommit på att jag är så glad att inte min mamma läser min blogg!
Hör alla som klagar på att deras föräldrar läser deras bloggar och försöker luska ut saker dom inte borde veta..
Därför är jag så glad att mammi litar på mig och inte läser min blogg ;D.



Men nu ska jag hitta på nåt som har med skolarbetet att göra...



Puss mina bloggande vänner.

Kommentarer
Postat av: A.

Mm, lyllo dig! Min mamma snokar somfan. Ush.. :(

2009-02-09 @ 09:06:38
URL: http://februuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0