Kap Verde...

På Onsdag åker farmo och Totte till Kap Verde och är borta ett tag iallafall tills efter Totte fyllt 60. Så att han slipper bli firad ( tänker han ja ) mohahah.

Liksom han fyller 60 !
Det är ganska gammalt och jag vill inte att han ska bli gammal , jag har kännt honom i hela mitt liv och har alltid varit den man lek med och han man kommit på nya lekar med....
Som att leka hatt-affär nere i källarn med farmos gammla mynt medans farmo sticka och kika på rapport eller På Spåret...

Det var Totte som tröck ner Malin och mig i en rese-koffert med en matta under och drog omkring på den ;D.

Man har haft så kul med honom men nu på senare tid träffar man dom aldrig det är ganska synd...
Men jag ska göra någe fint till honom ;D...


Men det mest sorliga är att jag inte kommer få träffa dom förrns dom kommer hem igen :(.


Och så är jag ganska sjukt avundsjuk , okej för att dom inte åker på några charter resor utan mer "upptäcksfärder" ;D.
Hehe....

Men farmor den söta lilla tanten har lovat mig att hon och jag ska till Maldiverna när jag tar studenten ! :D
Och hoppas hon håller det annars blir jag riktigt putt på henne :p..


Hehe men det här är typ mitt femte inlägg idag så nu ska jag kika på Sex and the city och sen låta denna härligaste / mysigaste söndag på länge bli måndag så jag kan blogga mer mer mer och slippa känna mig konstig över att jag bloggar så många inlägg per dag :P.
Men dom säger ju att det är som en "dagbok" så det är bara köra på tänker jag ;D.....

Imorgon eftermiddag kommer bilderna från helgen ;D..




Puss på er mina bloggande vänner .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0