Just a regular Thursday...

Februaris första torsdag idag då.

Riktigt trevligt , torsdagar börjar bli min favirot dag dels för att vi bara har medialektion med roliga lärare och för att Erik troligtvis börjar sluta 11 på torsdagar också. Jippikajej säger jag bara ! :D

Och så äre det ju raaaaaaaaaaadio i 90 min ikväll också ! :D

Charlie är sjuk som attsingen så det blir kul för honom att sända xD.
Hoppas han är frisk nästa vecka så vi kan ta bilder till hemsidan..


Nu sluuuutar jag , så ska bort till eber om 30 min och käka lite lunch med my bby boy ;D.


Skitsnack.

Charlie , Petra & Erica.
http://www.radiowix.se eller 97.7 Valdemarsviks komun.



Nu slutar jag för dagen så puuuuuuss på er ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0