Just a regular thursday.

Det blev torsdag denna vecka också. den 9:onde torsdagen detta år ;D.

Skoldagen gick fint frammåt.
Alla blev lite små irretrade på Charlie som var sjuk och hemma. Fick absolut inte tag på , till sist fråga vi Oskar om han hade lust att ringa hem till Charlie ( ingen vågade för Charlies bror verkar elak :P ) men Oskar vägra men sen kom vår snälla svenska lärare Rönnberg in och han gjordet ;D.
Gött gött liksom.

Men iallafall , påväg hem såg jag fram emot några timmar med mammsen men det blev max 30 min eftersom hon skulle ha möte och sen jobba kväll :(.Surt tycker jag.

Gjorde lite käk kika på tv och sen drog jag till Valdemarsvik , och när jag är i Ringarum så smsar Charlie mig och säger att ingen är i studion och att han inte får tag på Markus :/. Surt det också men jag han ju träffa Charlie på dom 10 min jag var i Valdemarsvik eftersom jag tog samma buss hem igen :p.

Och så hörde Tess av sig idag ! :D
Hur hon mådde fick jag inte riktigt klart för mig men bra hoppas jag eftersom hon förmodligen kommer hem imorgon ;D.
Måste lätt träffa henne snart snart snart snart ! :D.

Från vänster jag , Sofia & Tess.
Bild från RixFM festival , tagen ifrån festivalfoto.se trorja.
I miss you girls.<3

Nu ser pappsen och jag på jakt och fiske :p.
Är faktiskt lite kul har jag fått för mig :p


Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0