It's monday and back to school.

Då var sporlovet slut och allt är som vanligt igen.
Eller är det ?

Ja det är det nog bara att Anna och Ola fyller år idag =). Stort grattis till dom. <3
Och så vare ett år sen Daniel Langeville körde ihjäl sig men det hör inte hit.

Imorse var jag ensam hemma första gången sen sjuan.
Ganska konstigt att inte ha någon Malin hemma att reta.

Aja , hann med 07.10 bussen imorse , hoppades på att träffa Cattis eller Angelica och Sofia men så blev det inte :(.
Satt där alldesles själver i min tysta ensamhet :p.
Bild tagen i sommras utan photoshop-redigerning ;D.

Och i skolan luktar det illa ! 
För dom har renoverat här eller renoverat kanske jag inte kallart men målat om , allt är vitt ;D.

Hoppas det blir lite färg-glatt snart ! ;D


Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0