I think i belive at friday the 13...

Ligger i soffan och göttar , eller är helt svimfärdig men kan inte sova så jag plöjer Sex and the city...

Måste snart ut om jag vill fota i fint vinterväder ;D.
Soooooolen lyser... Happy ).
Snö , minusgrader och sol , kan det bli vackrare ? ( Jo om man var på nå fint ställe :p ).
Men det är ju bättre än sist jag skulle fota i snön för då var det plusgrader helt plötsligt :P.


På bussen hem satt världens bästa Tess , dom hade haft friluftsdag med Matteus-skolan och som fick slutat tidigare...
Tur det så jag fick ett glatt skratt och lite godis =)..
Och ju mer jag hör hur andra pratar om sina olika program dom går på ju mer börjar jag fundera om jag verkligen går rätt..
Min dröm är ju radiopratare så jag går nog rätt , men rätt ofta är det kanske tråkigt i skolan , det är likosm klasskompisarna som gör att jag vill till skolan och ämnena ibland :p.

Men  teater förslaget Erica & jag kom med har gått igenom , jag , Charlie , Petra och några från HR-programmet är på så det kommer bli jättekul att lära känna nytt folk och lära sig mer om teater att kunna aggera på scen rätt och grejer kommer bli sjukt kul verkligen...

Så alla JB elever i Norrköping som läser detta gå med om ni är intresserade av teater , Erica Elvheim har satt upp lappar både på drags och tegelängs.


Nu ska jag sova mina vänner..

Så puss och ha en bra dag mina bloggande vänner... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0