I gonna miss you..

Nu ska Joel Prisell ta sitt lilla lass med grejer och flytta hem igen...
Men för mig är ditt hem här , Norrköping är ditt hem för mig.
Du har bott två år i Norrköping & jag så länge jag kan minnas men du känner ändå till Norrköping mer än mig och det är jag ganska farsinerad över...


Vi ses inte ofta men jag kommer iallafall sakna dig , jag som hade tänkt föreslå en fika nån dag på sportlovet eller efter men så verkar det inte bli...
Men får la ta ochh tvinga ner dig hit någon dag så vi kan fika och kanske hitta på nå skoj =). Kanske kika på Snakes on a plan :P. Naerå ska inte utsätta dig för det nå mer men vi får iallafall ta och hitta på nå kul :D...

Men du får ha det så bra och hoppas vi inte tappar kontakten helt nu bara..

Killen som fick mig att börja blogga.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Joel

Gonna miss you too!



De är svårt att vara lika bra som jag är och en sån glädjespridare ;D

Klart så kommer vi fortfarande hålla kontakten nu när jag lämnar stan.

2009-02-13 @ 19:55:21
URL: http://www.metrobloggen.se/prisell
Postat av: A.

Grymt snygg bild!

2009-02-14 @ 23:15:17
URL: http://februuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0