Hejdå Januari , hej Februari.

Årets sista Januaridag har nu varit och det känns skönt , känns som ännu ett steg närmare fjällen (kul.... kanske) och så kommer vi ju bara närmare och närmare sommarn ;D.

Aja i helgen har jag iallafall umgåtts med Petra och Erik hela helgen faktiskt :D.
 
I fredags så kom Petra och Erik hem till mig och hade lite mys :D.
Okej Petra typ klaga på T-son sjuhelvetes mycket men allt blev ju bra ;D , för i lördags var vi hos Anna som från första början skulle vara "filmkväll" med Simone , Anna , Petra och mig men Simone fick förhinder (:p) så Petra och jag tog med oss Erik och T-son och allt förvandlades till en !förfest" som blev "chillkrök"....

Igår åkte vi hem från Petra runt ett Erik och jag åkte hem till mig , Petra & T-son åkte till Grytgöl trorja ;D.

Hemma hos mig packa jag om och sen åkte iväg till Erik :D.
Så natten har tillbringats där ;D...
Riktigt riktigt myyyyyyys ! :D


Tack alla söta pojkar & flickor för en riktigt trevlig helg ;D...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0