Friday.

Today is Friday and I have money in my account.
Äntligen är det fredag , så jag har längtat , trodde nämligen att det var fredag igår :p.
Men men nu är det fredag så :D.

Matte på morgon , gick ju bra eftersom jag satsta på att verkligen räkna nu ;D.
Och nu är det ehmn.. media :D , vi ska fixa klart tidningen eftersom att det trycks i nästa vecka medans vi är på praktik :D.
Efter skolan ska jag , Petra & Charlie anmäla oss till Romme ;D. Och sen blire shopping med mor min :D , ska verkligen bli super trevligt att ha lite kvalitéts tid med henne =).
Sen så ska Petra och jag supa oss fulla med okända människor ;D.
Ska bli härligt att inte sitta hemma och glo ikväll ;D.
Imorgon blire typ soooova för på söndag ska jag på info / arbetsintervju på Smultronstället i Söderköping ;D.
Ska bli kul att kanske få sommar jobba där eftersom det är sjukt populört bland östgötar ;D. Och andra människor också kanske ^^.

Barnglassen Noaks ark. Bild från smultronstallet.se

Btw så hitta jag mina glasögon imorse :D i en ryggsäck i mitt rum.
Och mamma som frågat om jag kollat i hela mitt rum + alla väskor jag har , och jag bara ja det har jag och dom är putsväck.
Men som tur var hitta jag dom igen ;D så nu kan jag se på långt håll igen och så slipper mamma köpa nya och kan lägga dom pengarna på kläder till mig istället ;D.

Glasögon designade av Efva Attling från Synsam



Och sen så har Johanna nästan mördat min osynlige vän Alban ;P.


Ha en trevlig helg mina bloggande vänner.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0