Friday afternoon...

Efter skolan drog Charlie , jag och Petra till Tegelängsvägen och försökte få tag på vår idrottslärare men han var inte där :/.
Men efter några samtal ( trorja) så fixa Petra eller Charlie med oss ;D wuhu säger jag bara.
Hoppas att Anna har anmält sig annars blre tråigt + att hon får vara själv på east :p.

Aja , sen så hämta mammsen upp mig och så åkte vi och parkera och sen så gick vi en sväng på stan och kika på stentvättade jeans leggings åt mig men dom var slut så ska till Linköping på måndag och försöka få tag på ett par ;D.
Men iallafall , vi tog en fika på Skafferiet.
Mamma fikade :
Kaffe
Morotskaka
Jag fikade:
Kärlekste
Blåbärspaj.

Sen gick vi ner till Myrorna för att jag vill ha gammalt porslin tills jag flyttar hemmifrån och hittade faktiskt två kaffe koppar ;D ( det ska bara vara koppar inte tallrikar och grejer :p ).

I love my cups. ;D

Hehe , sen hemma så försöker Petra och jag leta fest men det hittades inte. :S
Men iallafall jag sökte typ tre sommarjobb ;D och ett är på sports camp :p.
Sen tog Simone och jag en promenix men kom inte längre än till klätternätet :p
Sen träffa vi lite kul folk =).


Men snart ska jag sova eftersom jag ska dejta Erik imorgon ;D.
Saknar den lille pysen sjukt mycket :P.

Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0