Friday i'm in love..

Ääääntligen helg.
Skönt skönt skönt....

Ska ta en runda på stan med Erik efter skolan , hehe känner att jag kanske borde låta honom vara ett tag och umgås med lite annat folk =).
Aja , blir film-mys ikväll med Erik kanske Malin också får se hur privata vi vill va :P.

Imorgon äre lördag och det betyder att jag äntligen ska få träffa Stina och de andra kusinerna..

Och på söndag blire långfärds-skridskor med Erik om det inte är så mycket snö och fint väder =).

En riktig mys-helg med nära och kära kommer det bli och det ser jag verkligen fram emot ;D....


Nu ska jag fortsätta med min artikel om Ola har intervjuen med Alexandra kvar att sammanställa på ett fint litet sätt. :).
Efter mitten rasten blire prov på Word och sen sluuuuuutar jag ;D.

Trevlig helg mina bloggande vänner ;D.




Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas mina svar dög och jag längtar till att få se resultatet :D

2009-02-08 @ 21:05:19
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0