Fredag den 13:e...

Idag har vi oturen att det är fredag den 13:e...


Jag tror nämligen inte på det , men det finns ju vissa som gör och jag låter som tro på det..
Men denna dag började inte alls bra , för det första så mår jag inget vidare , skulle ha låtit Erik vara sjuk ifred för nu har jag halsont , huvudvärk och lite sånt...




Menmen imorgon är det ju alla hjärtans dag , det tror jag inte heller på men det är ju mysgt med alla som gör det , själv ska jag och Erik kika på musikalen Cabarét  för att fira vår lilla 1årsdag ;D...

Igår innan Erik och jag somnade så sa vi att vi skulle upp mega tidigt oh göra pannkakor till frukkost men så blev det inte , jag gick upp runt kvart över sju och fick små stressa som vanligt , Erik gjorde macka till mig håret är fixat lite halvt och jag har inte hunnit sminka mig men det ska göras sen i hope....

Klickan är bara nio , känns som typ kvart i tio eller jag skulle hoppas på det iallafall..
Hade nyss matte prov och det gick ganska sämst , måste börja pluggar mer matte än vad jag gör...


Puss på er mina bloggande vänner.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0