Everything just spins around....

Vad har hänt , vad kommer att hända och varför ?
Har så sjukt mycket att göra och tänka på nu.
Folk att träffa , plugg att göra , frågor att komma på och ställa & 90 min radio att sända...
Nej usch så klagande jag låter men vafan , körit är det men dubbelt så kul.
Ja det jag har att plugga är sköj gör ju nämligen ett fanzin i skolan och eftersom Ola inte nappa på min intervju för att han har så mycket att göra med skivinspelningen så tog och fråga Olas knasbollar och Alexandra nappa på det. Så det blir en telefon :o eller msn / mejl intervju snart ;D.
Kul kul kul säger jag bara....




Och så finns det så sjukt mycket folk jag känner att jag vill träffa men har inte tiden...
Men alla som väntar på ett telefonsamtal från mig , jag lovar att höra av mig så fort som möjligt ;D.

Aja , var iallafall på arbetsmuseét med Anna , Petra och Erik idag :D.
Kikade på en fotoutställning om Hästmannen , en kameraman har följt honom i 17 år ! Snacka om påfrestande :p. Men riktigt fina och mysiga bilder blev det.
Fick för övrigt en mic i huvudet av Anna idag , såg lite kul ut och allt filmades och visades i hissen på arbetsmuseét :p.
Sen så träffade vi Skepp och lämna pengar till honom ( helt ointressant men men , han är ju charmig :P ).
Kikade på I taket lyser stjärnorna med Petra , T-son och Erik också , sjukt seeeg var den men rörande..
Men som tur var hade jag nån att pilla på ;D.





Inatt blir det att sova själv för engångs skull :p.
Ska försöka sova hemma resten av veckan för att göra mamma glad , tror hon saknar mig lite :p.
Jag saknar iallafall lukten av hennes trygga famn...


Och jag är jätte glad att så många läser min blogg nu för tiden , det gick lite neråt för ett tag sen.. Men nu är ni uppe i över 20 / dag igen ;D.
Inte så super många men ni ska bli fler , det ska jag se till (y)..


Nu ska jag ta en dusch och sen sova :D...

( Imorgon ska luggen komma tillbaka :D )


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0