Det är så klatt så att vi fryser.

Yes i stallet idag så var det så kallt så att Elin och jag frös.

Men det gör inte så mycket att det var svinigt äckligt kallt för jag fick träffa världens underbaraste hästar och en underbart söt stallkompis Elin. ;D

Elin och jag hade tänkt samma tanke medans vi gick / cyklade till stallet nämligen att rida bort till grebyskogen ;D.
Så det gjorde vi.
Vi såg nog ut som ett par mumier på Vision & Pirré för så sjukt mycket kläder man hade på sig då :P.

Pirré , Vision & Elin i somras.

Yes jag tog cykeln bort till Högstad , det var nog det mest idiotiska jag gjort , för halkade typ 4 gånger fram och tillbaka , inte alls kul men det gick ju snabbare än att gå ändå + att det behövdes för min motion :P.

För det är ju som sagt sportlov xD.


( Det är nog bara Cattis och jag som fattar men iallafall , kan ju förklara eftersom att det är ganska kul :p. Det var så att Cattis berättade för vårt misslyckade kladdkake-bak för hennes pappa och han bara men så oanligt att du bakar kladdkaka och då lägger jag in kommentaren men det är ju soprlov ;). jag tror det passar bättre med att cykla än att käka kladdkaka på sportlovet :P ).

Nu ska jag ta och fixa mig och sen försöka ta mig ut till Skärkind som nästan är omöjligt med buss hela vägen :P.


Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0