Bloggar.

Erica gillar att läsa bloggar , hon brukar faktiskt göra det när hon är ute på internet.

Jag har kommit på att det är sjukt kul att läsa andras bloggar.
Och att kommentera lite oväntat och se vad folk svarar , men nu äre så att jag slängde ur mig en kommentar som jag inte alls menade , vill inte ens veta svaret på den eftersom det var en hemskt dum kommentar och jag skäms.


Men nu till kuligare saker , min barndomsvän Tove's blogg är riktigt kul att läsa , hon är så spontan och rolig.
Jag gillar henne och har alltid gjort men sen hon flyttade in till Norrköping för så sjukt många år sedan har vi tappat kontakten typ helt och är två helt olika personer.
Men innerst inne kommer jag alltid komma ihåg våra mamma , pappa , barn och doktors lekar på lekis.


Nu mina bloggande vänner så ska jag ta och sova =).

Puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tvingar dig inte att läsa :)

2009-02-25 @ 09:39:25
URL: http://aangelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0